Vad som väntar dig står i stjärnorna.

Åhåh. Barnslig man är då, men fick Sailor Moon-låten på hjärnan och blev med ens jättesugen på att se.
Jag vaknade vid 9 - någon gång och upptäckte att jag inte hade något täcke över mina tår och att katten låg som tyngd så att jag inte kunde dra upp det. ._. Jag har tydligen legat på min "onda" arm i natt så nu är jag hur öm som helst.
Dessutom har jag dragit på mig någon förkylning, mitt huvud bultar och min hals bränner och är fylld med slem så att jag knappt kan svälja. Självklart så finns det ju ingenting som hjälper heller.

Och i natt drömde jag något skitmysko; Jag blev inbjuden att ha spanska med Vickans spanskagrupp - fast det var bara 7-10 elever eller något - i fysiksalen tillsammans med Murveln! Bara för att alla andra spanska-elever skulle ha något test så fick jag också göra det (vart finns logiken i att en person som bara kan typ.. 5 ord på spanska ska ta ett prov på spanska?). Maxpoängen var 90 eller något liknande, och jag fick typ 12 eller 6. Och bara för att jag var så dålig på provet så var jag tvungen att ha massor av samtal med lärare? xD Aja, skumt..

Kommentarer
Postat av: josse

WOW vilken chock jag fick när jag sladdade in och parkerade min muspekare på din lille blogg. fintfintifintfint. designen alllllllllltså. om du inte förstod det,. hihiih :D::D:Dd.

2009-02-17 @ 11:39:34
URL: http://dreamspace.blogg.se/
Postat av: anna

svar: jahaaaaaaa, nu fattar jag ^^ men vad fan, de var ju snygga! :D



och jag kan inte säga annat än vad josse redan har sagt ^^ även om du fortfarande har inläggen och sidomenyn åt helskotta.

2009-02-17 @ 14:35:16
URL: http://unlaced

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0