Underligt.

Så har ytterligare en vecka gått. Plötsligt är det lov och sedan är det ju prao, jag längtar faktiskt. Våra två mentorer har snackat massor om att någon lärare kommer att hälsa på en där man praoar, stackars den som stöter på Lennart på sitt "arbete", fy. Och det är rätt roligt att lyssna på Uffe när han snackar om det, han får det att låta som om han ska hälsa på allihopa. Jag har en märklig känsla om att jag kommer att få Åsa, bara för att jag ska praoa på en skola, men så brukar ju inte min intuition vara den bästa. Det blir nog hemma hos Elin imorgon, det blir mys. <3 Och vad beträffar alla-hjärtans-dag för övrigt, så tror jag att jag och morsan köpte upp halva Ica's chokladförråd tidigare. Haha, nej, men det blev några askar. (A) Och Alle får gärna komma ihåg sin bärbara eftersom jag nu har spenderat lite mindre än två timmar på att leta bilder, dock så ska jag nu redigera dem smått och sedan är min egna dator kvar med.

Kusin och min lilla prao-plats.

Eftersom vi var inne på snack om fräknar tidigare under veckan så blev det en bild på lillebrorsans somriga, orange-färgade fräknar. Han får både fler och "mörkare".

Somriga bilder lagom tills... sportlovet.


Kommentarer
Postat av: josse

HOOOOOOOOOOOOPPPAOPAPSOPAOS

hoppas att du ser det här.

jag har mått ganska bra hela dagen idag, och om saker och ting är bra imorgon, kanske jag kan komma after all. är ni rädda för mig?

2009-02-13 @ 18:39:49
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0