Tidsfördriv med Corren.

Hejhej. Jag sitter och försöker trixa med min blogg lite, samtidigt som jag sitter och bläddrar mellan Aftonbladet och Corren på nätet. För tillfället läser jag filmrecensioner och har nyss läst punkterna om några missar i den senaste Wallander-filmen. Men på den sista punkten kunde jag inte låta bli att tänka på Märta, hon vill definitivt ha en sådan där mössa, jag svär!

"4 . Jag är gammal nog att tänka nostalgiskt på den tid då polisfilmer av den här typen åtminstone delvis gick ut på att fundera över vem som var skyldig. I "Hämnden" gör mördaren entré med allt utom en blinkande mössa med texten "Hallå, det var jag!" Jag tror alla, inklusive min sköldpadda, skulle ha börjat famla efter handbojorna direkt. Alla utom Wallander och hans kollegor."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0