*snörvel*

Godmorgon! Om ungefär en och en halv timme bär det av till Vicky. Vi ska se på Grey's Anatomy s. 2 och allmänt mysa får jag hoppas, trots att Vickan säkert kommer att vara en aning butter över att jag väckte henne någon/några timmar tidigare än den tid som hon annars skulle vaknat självmant... Öhm... Konstigt mening.
Egentligen ska jag inte sitta här, utan vara nere i badrummet och sminka mig, något som egentligen också är helt onödigt. Men jag känner för att vara fin, och då får jag väl spendera lite tid på det.
Jag är fortfarande förkyld. Går runt och snörvlar och shit, ont i huvudet och halsen. Men det blir bättre om en kvart då jag har lovat mig själv att jag ska masa mig ner och ta en Ipren och Mucoangin.
Hoppas att er dag blir trevlig och att inga spöken hoppar ut genom garderoben! :D


Kommentarer
Postat av: Bella

öh . det tar jag verkligen som en komplimang isf hahahah, men eh... tack? :)

2009-02-18 @ 15:48:39
URL: http://dumbfounded.blogg.se/
Postat av: anna

SÅG DU PEANUT BUTTER JELLY TIME-TRÖJAN? :D:D:D

2009-02-18 @ 18:33:16
URL: http://unlaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0