Sista dagen i februari

Titt vad man lär sig i lågstadiet! :D

Jag är frustrerad. Dels för att jag verkligen vägrar att komma tillbaka till Linghemsskolan. Skit samma att jag är så himla trött jämt och har ont i huvudet, att jag går till skolan klockan halv 8. Jag slutar ändå klockan halv 2, som är helt underbart. Igår slutade jag halv 1. Nej, jag vill stanna där på min skola. Eleverna i klass 3 är helt underbara, och jag skulle kunna förfölja dem som deras skumma prao-elev i flera år. För jag insåg för någon dag sedan att jag aldrig kommer att få träffa några utav dem på säkert flera år efter det här. Dessutom är det hur mysigt som helst att ha sällskap av kusinen i princip varje dag, måla, spela spel och leka kurragömma. Och både att sitta inne och prata med de andra lärarna/lärarinnorna och att vara ute och leka med barnen är hur roligt och mysigt som helst. Linghemsskolan - släng dig i väggen! -.-

Fast den egentliga anledningen till den första meningen i den förra stycket är faktiskt att jag är frustrerad på en annan sak. Jag är så frustrerad över att jag har så mycket att skriva (händer saker hela tiden ) och aldrig någon tid till att sitta och skriva ner dem. Och då blir det att jag skriver världens längsta blogginlägg som säkert är jättejobbiga att läsa.

Är hemma nu i alla fall, har sovit en natt här nu. Mitt öra var läskigt imorse, det man hörde igenom det var ungefär så mycket som man hör när man har lock för öronen. Men det var bara på det ena örat, och det gick inte att få bort. Och när man tryckte på örat så klickade det. XD Aja, hemma som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0