Nostalgi och motion.

Mitt rum är mysigt. Mitt nya skrivbord Mikael är litet, men perfekt. På min nya bänk står det fyra stycken gulliga ljus och brinner. Jag har en mulattkruka som jag har döpt till Villgott, han är fett söt och har två ansikten. Alltså rätt scary också...
Mina lampor är väldigt snygga, men lyser rätt dåligt, så jag får hoppas att det ändå räcker till så att man kan läsa/skriva.

När man sitter och går igenom gamla saker blir man helt sentimental/nostalgisk och jobbig. Idag var det dock inte riktigt så, men nästan. Kollade t.ex. igenom min gamla bibel som man fick ifrån scouterna, där man hade fått en "personlig" anvisning till någon mening i bibeln, eller något sånt i alla fall. xD Fast min var skum, typ att någons (antagligen guds) ljus skulle lysa framför mina fötter, så att jag kunde se vart jag gick. ^_^ 

Och så är jag ett träningsfreak. Haha, nädå, men min svanskota vill intyga det. Satt och gjorde massa situps igårkväll, vilket ledde till att det känns som att en ångvält har krockat in i min svanskota - blä. >_< Kör med massa hantlar och step-up också. Men det är en najs känsla att känna sig aktiv. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0