Min intelligens i tre bilder och sätt att utrycka sig med hjälp av händer.

Hej, nu har jag varit hos våra grannar och käkat våfflor. Eller nåja, för en timma sedan. Tanken var att jag skulle skriva detta då, men icke. Under tiden har jag suttit och snackat med Anna om "Förhäxad", märklig slump hur det kom upp. Nu har jag och Elin det trevligt över MSN också. ^^ Katten är uttråkad och springer kring mina fötter, eller inte längre. Men förut, hon är uttråkad.
I alla fall; medans morsan och grannfrun satt och pratade om typ tyger eller något så satt jag och tänkte och snackade lite med Elis. Ja, min intelligens som sagt....

   
Mina händer är inte lika eleganta som era, förlåt.

J - Jag, E - Elis.
J: - Elis, är det så här Spindelmannen har sina händer när han skjuter spindelnät?! (Bild 1)
E: Eh... Nej.
J: Men, men.. Såhär då! (Bild 2)
E: Nehej. Såhär håller Spindelmannen! (Bild 3)
J: Uh.. Du är korkad, Elis. Spindelmannen hade inte sådär.
E: Joho!
J: Nej! Men såhär då?! (Bild 4)
Följt av att jag förstår vad jag precis har gjort och så börjar vi skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0