Lite till...

Jag liksom skriver ett nytt inlägg istället. XD

Jag vet inte varför, men jag vill bara påpeka att Linda i min prao-klass är väldigt lik Vega (uhm... Det där var väl mer riktat till Alle, antar jag. Om ni nu inte vet vem Vega är. XD ) och herregud, jag vet inte vad det är som är så likt med honom - men Simon är liksom hur lik Algot som helst i mina ögon. Jag vet dock inte varför de är så lika varandra, något som jag verkligen irriterar mig på. Han är typ världens jobbigaste unge, vilket gör att han dock är som Alexander som person. (Gamla klasskompisar, för er som inte vet. Det var väl också mer riktat till er som gått i min förra klass. c: )

Hur mycket har ni hunnit att plugga nu under den första prao-veckan? Seriöst, jag har själv bara ögnat igenom några sidor i matteboken - utan att förstå någonting. Och på mornarna när barnen läser bok så har jag passat på att plugga SO, dock har jag ju bara läst utan att snappa upp någonting. Så nu kom jag på att jag alltså därför måste plugga allt som vi ska ha prov på efter prao:n den här veckan. ._.

Kommentarer
Postat av: alicia

Jag har inte ens slagit upp nån bok. Sen glömde jag svenskan i skolan... Blä

2009-02-28 @ 09:06:58
URL: http://thenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0