"Kolla! Jag har målat Elsa!"

Heh.. Ja, väldigt trevlig dag. Det är självklart kusinen som har målat av mig, både som en gubbe med ett tredubbelt så mycket större huvud än kropp och "Elsa som en apa" - liknade mer än kvinna med skägg.
Sedan målade Tim/Timmy/Tommy av mig också för att följa trenden, men där blev jag i alla fall nummer ett. Eller nåt, han sa det och visade stolt upp. Det här känns som att det kommer att bli mycket lattjo-lajban, en bra sak. ^^ :D

Jag fick på ungefär börja på dirrekten med att hjälpa de som räckte upp handen, kulkul. Bara att Benny var lite jobbig eftersom han vägrade lyssna och förstå och istället satt och räknade mellan 1-12 för att hitta ett tal då jag skulle säga att det var rätt. Det är verkligen inte lätt att förklara division.. -.-

På lunchen hade jag Timmy som guide, fick låna Marias plats i matsalen. Satt med Emma, Timmy och Benjamin, samt någon mer unge. Kanske Filip..
Jag har nästan lärt mig alla namnen. xD

Under lunchrasten lekte jag kull och Under hökens vingar med Josefine (-e ?), Benjamin, Svante, Edvin, Evelina, Sofia, en från klass 2 - Alice, och så någon mer. Kulkul det med förutom att jag skulle vara hela tiden.
Mia och jag kom bra överrens också, och jag tror att jag blev ganska populär.


Som om ni inte vore trötta på mina kattbilder än? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0