Join the movement.

Aj. Min arm bultar, jag kan inte böja den hur mycket som helst och att trycka på den är ren tortyr. Haha, överdriv. Nej, men ont gör det i alla fall. Dessutom var jag hur nervös som helst innan, inte dirrekt för smärtan, utan för att jag skulle tänka på hur ont det gjorde förra gången, spänna mig och därför få ännu ondare. Lyckligtvis satt mamma och jag och pratade under tiden så det blev rätt så lätt att tänka på annat.
Nu sitter jag framför datorn och provsitter i min nya fåtölj/datorstol. Nu är det sista som jag behöver rullgardiner och vit tejp till garderoben.

Kommentarer
Postat av: josse

asså de är hemska, sprutorna. jag hade ont i två veckor efteråt.

2009-02-16 @ 20:53:53
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0