Godmorgon!

Oj, nu kan jag inte komma på något att skriva -_- Men melodifestivalen igår var i alla fall en rejäl besvikelse, en wannabe-Håkan Hellström som skuttade runt på scenen, Måns tillsammans med ett par lättklädda kvinnor som åmade sig och påminde mig om Pussy Cat Dolls och en tråkig trio som gjorde en kopia av Calaisas bidrag från fjolåret.
Men vi hade trevligt i alla fall. Elin, jag och Josse snackade lite om att vi saknade Petra Medes klädbyten, och liksom att hon hörde oss påpekade hon precis efter att vi hade sagt det att det säkert fanns några som saknade klädbytena.
Vi spelade Guitar Hero, och eftersom Josse ville se på "Bruce den allsmäktige" så såg vi på den sedan. Jag har den på DVD, men är medveten om att den gick på Tv4 också, men man slipper ju reklam och allt sånt. :)
Vi blev verkligen superflummiga när vi blev trötta, och ett antal citat från kvällen kommer att komma upp på Alles och Josses bloggar. Sedan vid 5-halv 6 somnade vi och vaknade tjugo i 11.
Min blogg är långt ifrån klar, jag sitter och knåpar i blindo och testar massor saker. Risken att jag kidnappar Allan igen någon dag är stor, men nu får jag sitta och försöka så gott som det går på egen hand.

Kommentarer
Postat av: anna

allan? XD

den är fin än så länge i alla fall :*

2009-02-15 @ 16:05:26
URL: http://unlaced.blogg.se/
Postat av: anna

jag älskar headern*

2009-02-15 @ 16:06:00
URL: http://unlaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0