God kväll.

Åh, jag ska få nobelpriset, enligt mig själv i alla fall. Jag upptäckte det skrämmande fenomenet att den där tröttheten man känner efter en lång skoldag är en sjukdom. Men om jag nu skulle sätta patent på den idén, kanske forska vidare, och sedan få nobelpriset för den, så tror jag att jag skulle bli grymt kritiserad eftersom alla andra tydligen redan upptäckt det syndromet hos någon sjukdom.

Hehe, jag är trött. Och imorse vaknade jag och fick panik över att jag tydligen hade säckar under ögonen, vilket var ett fel eftersom det var det skarpa ljuset i badrummet som gjorde att det såg ut som att jag hade mörka ringar runt ögonen.
Och så drömde jag att det var någon godisdag i skolan, där det var värsta marknaden (inomhus) och A-korridoren hade tagits över av asiater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0