...

Åh, rubriker är lika med total idébrist. Har suttit i tja... typ, en halvtimma bara för att försöka komma på någon bra. xD
Jag vet att jag bara klagar, men nu mår jag verkligen skitkasst. Jag tror att jag har feber (vår termometer ljuger, enligt den ska jag ha 34,2) och Ipren hjälper inte. Vaknade klockan fem i morse och låg och tyckte synd om mig själv i en timma innan jag somnade om, utan ork att gå ner och knapra i mig någon tablett. Senare vaknade jag med jämna mellanrum, och tillsist vid kvart i 10 gick jag upp, hoppade in i duschen och glodde på Top Model - jag hatar Tyra Banks.
Nu ska jag sticka ned och snyta mig, samt leta efter något ätbart i frysen, för hur illa jag än mår så är jag hungrig.

Kommentarer
Postat av: anna

svar: jo, det har hon ^_^syns inte så värst mycket bakifrån, men ser man inte det på jonas ansikte?

2009-02-19 @ 20:43:51
URL: http://unlaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0