Elgitarrer och pållar. (;

Hejhej! Jag igen.... Min bror har äntligen köpt sin elgitarr. Det blev en ny, som de dock lyckades pruta ner på grund av en liten, liten skada på gitarren. Den är jättesnygg, och jag tvivlar på att min bror kommer att kunna sluta spela på den.
Kanske kan jag dra ner honom så kan vi lira ihop. :) Haha, nej då.

Jag har kommit fram till att morganhästar är hur vackra som helst. Nu ser väl inte alla morganhästar ut som skönheten på bilden, men de är vackra i alla fall. (:


Kommentarer
Postat av: josse

inte visste jag att du hade insikt i hästvärlden xD jag kommer alltid stå fast vid att frieserpållar är vackrast. (jag är iofs partisk, Nirvana var halvt frieser.

2009-02-20 @ 21:32:41
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0