Drip-drop.

Jaha, nu försvinner snön ifrån marken...

Bakade egna kladdkakemuffins igår, namnam. Hade inne dem i någon minut längre, men de blev bra i alla fall.
Och min far vill sätta dit Skiöld efter att han fick höra hur han hade mulat någon annan nia på matrasten igår så att nian började gråta, fegt med tanke på att de slängde ned nians glasögon i snön och sedan mulade honom.
Jag tyckte att det var lite underligt att man inte hörde någonting om det, men eftersom min lillebror vittnade händelsen (han trodde att det var Skiöld, men vem annars skulle det vara?) så litar jag på att det är sant.

Nu ska jag nog rensa lite (trist dag eftersom jag både måste rensa igenom de sista sakerna - skönt också, så blir man av med skiten - och städa undervåninen, men, men...) och installera Håkan-Bråkan-spelet som har legat som dekoration på mitt Mikael-skrivbord hela veckan.
Puss och kram!


Oredigerad bild ifrån nyårsafton, har mängder hyfsade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0