Don't hold me up now.

God förmiddag! :D Farsan har mässat lite om vad de pratade om på Dr Phil då det var en pojke som hade dött framför datorn.. eh. -.- Nu sitter jag och sitter och lyssnar på musik medans jag packar, Rise Againsts "Re-education" är en mysig pop/rocksång. :) <3 Jag har kommit fram till att jag är en poprockare. xD Allt jag lyssnar på har besläktats av den där jäkla popen. Och så tjatar jag på brorsan som sitter och lyssnar på sina pojkbandspoprock-musik. Suck vad jag fick när jag själv skulle lyssna på musik och det var minst lika popbesläktat som hans. xD
Han lyssnade massor på Fall Out Boy förut, så jag antar att hans musiksmak har blivit bättre i alla fall. ^^ (Förlåt Victoria, jag gillar dem inte. c:)
Och det större antalet rubriker är en mening är låtar, det stämmer nog in hos de flesta. :D

Weeeeee craaaaaaaaawl oon ooooouuur kneeeeeeees foooooooor yoooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0