Degiodeg.

Ah, mysig dag. <3 Jag är fortfarande jätteseg och hur trött som helst - så nu ska jag krypa ned i soffan med täcke och imorgon ska jag ta ett bad. Det är ändå en positiv sak att det bryter ut såhär på lovet.
Vickan och jag har sjukaste humorn, om vi slår huvudet på spiken så kan vi skratta i typ en kvart åt nya saker hela tiden och sedan sluta för att kunna få luft. Det blev Grey's Anatomy och så bakade vi pizza. Sedan stack vi ut och lekte med elden, hihihi. Vickan snubblade och föll på magen, haha. <3 Därefter stack vi upp på höloftet och körde datten, snajs men jag var livrädd. Istället för att springa klättrade jag den större delen av tiden. Nu kan vi nog spendera mer tid däruppe, senaste gången var jag ju nära till gråten då jag skulle ned så tillsist blev jag tvungen att ta hjälp av Angela, pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0