Bildsköna...

För ett tag sedan kluddade jag nästan sönder en TH-affisch. Nyss hittade Elis den bland mina saker, och svisch; killarna i Tokio Hotel ser plötsligt ännu mer sönderkluddrade ut. Jag planerade att ta ett kort och ladda upp, men när han tatuerade in Hitler-symbolen "på skoj" i Toms kind kändes det inte lika trevligt längre.

Mitt rum är najs, men fortfarande inte klart. Dessutom har jag inte tömt hela mitt nattduksbord och skrivbord än heller, så det är väl inte riktigt klart. Dessutom sitter träkrokarna på min garderob ( som också har sina trädetaljer - som ska bort - kvar) fortfarande där, med mina bälten och sånt, så det ska jag fixa senare.

Och ni som har läst min blogg rätt länge vet hur jag tjatade om Håkan Bråkan-spelet, tror ni inte att jag hittade det? Var?
JO, såklart hittar jag den i lådan med spelen och böckerna tagna ifrån min gamla bokhylla (som jag inte längre äger), det ställe som jag egentligen borde ha rotat igenom först, sigh.. >_<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0