Baweodeweeee...

Haha, Elsa goes intro. XD Jag vet inte vad det är med mig, jag verkligen älskar att skriva maaaaaaaaassooor av vokaler. :D Jag skrev en refräng till Märtas bananlåt (jag är jätteflummig själv när jag chattar med folk och tycker på toppen av allt att jag är jätterolig samtidigt :D):

"Iiiiiiiiiiiiiiiiii aaaaaaaaaaaam
aaaaaaa banaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaana treeeeeeeee,
sooo Iiiiiii caaaan dooooo whaat 
I waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant.

Caaaaaaaauuuuuuuuuuseeeeeeeeeee
myyyyyyyyy kiiiiiiids areeeeeeeee
yeeeeeeeellooooooooow. :D"
Så gick den.. eller något. Sen efter det spårade det ur lite till. Märta och jag kom överrens om att jag älskade caps lock så nu är vårat samtal med bara stora bokstäver och massor av utropstecken. Vi delade ett sentimentalt ögonblick (tillsammans med caps) då vi satt och chattade om "Trazan och Banarne", "Olyckan" och de där andra två mupparna. Jag kan bara komma ihåg vad denna ena hette; "Pulver".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0