Apapajakakajagasagalamala

Hur många olika ord är det i rubriken? :D

Eh.. Vad ska jag skriva? :) Grattis till griskultingen, Josse! :D
Jag fick förövrigt en bok av mormor när jag var där under veckan. Varför är det alltid så? Ena stunden har man absolut inget att läsa fast man vill göra det och i nästa så finns det så mycket så att man inte vet vart man ska börja. -__-
"Exodus" hette den i alla fall och så får man hoppas att den också är bra.

Har suttit och kollat på "The Wedding Singer", den är totalt urkass. Jag hatar Sandler, han är så himla dålig.
Och så stör jag mig på att de alltid ska driva med annorlunda folk och det är ju inte ens roligt! o_o Amerikansk humor är verkligen botten, en del av det i alla fall. Men svensk kanske inte är bättre? Vad vet jag. -.-

Kommentarer
Postat av: josse

jag tackar och.. tackar igen. snart får ni komma hit och kolla in underverket. ganska bra om jag hinner få henne lite mer tam tills dess.

2009-02-28 @ 19:05:27
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0