14 februari - den hjärtformade lördagen.

Hej! Ikväll blir det mys får jag hoppas. Vi är hos mig istället, men det blir bra i alla fall. Åt som en vanlig alla-hjärtans-dag-tradition, choklad till frukost. Sedan har jag och bror hjälpts åt med att städa gäststugan så gott det gick. Nu är jag hos mormor och morfar och typ firar eller något..? Har ätit god mat och kom på att de har en ny dator, så jag beslutade mig för att spana in den. ;D Frustrerande tangentbord måste jag säga, shift och bokstäverna är flyttade till höger och allt är helknäppt. Min kusin har fått reda på att jag ska praoa hos dem nu. Morsan fick reda på det ifrån min moster Lena att Svante var jättechockad. Hans reaktion var helskön och tydligen var det en så viktig händelse att han var tvungen att ringa sin mamma/Lena trots att hon var i Finland. Jag hoppas på att vi kan vara tillbaka vid fyra någon gång, så att jag kan fixa det sista och kanske hinna med något annat också, men det kommer inte att bli så. ._. Aja, huvudsaken är ju att jag är hemma när de kommer i alla fall. Puss och ha en underbar alla hjärtans dag! ( Detta blir förhoppningsvis dock inte det sista inlägget från mig idag!) ♥

Kommentarer
Postat av: alicia

vi svenskar, vad har det med saken att göra? xD

2009-02-14 @ 14:55:33
URL: http://thenineties.blogg.se/
Postat av: anna

svar: haha, just det. hörni alla amerikanare, fortsätt fira elsas födelsedag! :D



glad alla hjärtans dag ändå, eller nåt ... :*

2009-02-14 @ 16:52:30
URL: http://unlaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0