Not to far away from X-mas ("X" 'cause I'm so cool)

Ett inlägg såhär på kvällen.
Denna helg har verkligen susat förbi, datan är ett dystert tidsfördriv. I morgon är det matteprov på procent, jag har inte alls pluggat så mycket som jag skulle vilja. Inte ett dugg alls, faktiskt.
I stället för att plugga har jag suttit här och läst blogginlägg sedan typ två veckor tillbaka, eftersom det var då som jag senast satt vid ja ... bloggar. Datorn vore ju en kraftig lögn.

I bland skriver ju jag att jag har skrivit, ska skriva eller ja .. nämner kanske att jag pillat i Word. Jag är en sådan där liten författarmupp som skriver historier, berättelser och grejer ... helst böcker, om jag hade tålamodet för noveller är ju totalt värdelösa - vem kan sluta skriva efter två tre sidor?

Dessvärre så skriver jag väldigt sällan, även om jag ständigt tänker på nya scener och grejer i min historia. Att sätta tankar på papper har ju alltid varit ouppnåeligt.
I alla fall så brukar jag dra upp Word och ha det framme, ut i fall jag fick lust att skriva lite.
Drog upp Word och upptäckte att alla mina senaste dokument handlade om SO, fy vale - vilket elände.

Och räkna matte orkar jag inte, men ändå så gick jag snabbt igenom datorn och klurade ut att jag har 36 Word-dokument, kul.

Kommentarer
Postat av: Bella

svar: hahahaha men oscar sa att jag fick ta :(

2009-12-22 @ 12:55:32
URL: http://dumbfounded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0