Min dag

Åh, hej bloggen!

Denna dag har verkligen susat förbi, vet inte riktigt vart det blev av den. Rusade runt utomhus i någon timme, sedan antar jag att jag fastnade i soffan framför "Ghostbusters 2".
Mina naglar är ett failure och jag vet inte vad jag ska ha på mig, men jag löser det på något sätt.

Dessutom måste mitt rum städas, vilket jag hade planerat in vid 11-tiden i morse ... nuuuu är klockan 17.52, way to go, Elsa!

Det kändes som lite ombytta roller här tidigare när jag "städade" medan farsan spelade musik på högsta volym, heh = huvudvärk.

Jag måste sätta fart, vill ju inte att rummet ska se ut som skit i morgon när jag ska låta en-två av våra nyårsgäster få sova i min svinstia till rum. Tyvärr är jag för lat, men jag måste ju faktiskt.

Och jag hittar nog något att dra på mig som tidigare nämnt. Ska leta upp mammas kavaj och prova, skulle ju vara ganska skoj att vara lite "glassigare" för en gångs skull - även om jag tycker att de överdriver med typ hundra repotage om vad man borde och inte borde ha på sig på nyårsafton. Jag menar; lägga ned 500-1500 :- på ett plagg som är så överdrivet glittrande att man bara kan använda den en kväll under årets alla 365 dagar, nästa år ska man ha en ny klänning/outfit. Naeee, skulle inte tro så.


Mysigt, men kallt. Ångest inför skolan, börjar om en vecka. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0