Happy new year and decade!

Gott nytt år på er alla, även om det fortfarande är 2009!

Klockan är tio över tre och jag är klar, till ungefär 98 %. Måste nog rätta till håret lite.
Just nu tänker jag fördriva tiden med lite internet, lite Word och lite musik.
 Så himla najs, även om jag är lite förtvivlad över att jag antagligen inte kommer vara lika perfekt (haha, självupptagen?) när de kommer klockan halv sex. Men aja, de bryr sig nog inte.


 

Jag är ganska förvånad över att jag fick så mycket tid över. Jag fick ju ändå sitta och vänta på att få duscha i typ en-två timmar eftersom det bara fanns kall vatten - vilket resulterade i att jag ändå fick duscha kallt.

Snart ska jag bildbomba er från i går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0