Vägen till fetma

Oh, ho, ho.
Det där var inte en imitation utav tomten, snarare mitt överförtjusta skratt.
Jag blev så godissugen att jag stack ned till källaren och hämtade den sista påsen med Ahlgrens bilar.
Mitt problem är att jag inte kände för att trycka påsen i mina föräldrars ansikten, utan valde istället att smuggla med mig påsen upp tryckt mellan ett par blad i min SO-bok. Mhm, tjockis. <3
Jag är glad att jag inte kommer att skaffa mig någon moppe, allt skulle bli så lätt då. Om jag vill sticka och köpa godis nu för tiden måste jag sätta mig på cykeln och trampa iväg ett par kilometer, vilket brukar göra att jag istället avstår från att köpa godis.
Jag tror nog att jag kan gagna på mig par kilo med massa godis och ingen motion, som alltså nuläget ser ut. Fasen, jag måste ut och gå eller något. Men inte idag, kanske i helgen.
Jag skjuter upp det mesta till helgen, men jag är stolt över att jag äntligen lyckas ta tag i mina läxor. För några månader sedan hade jag nog skjutit upp läxorna till helgen också.
För tillfället nördar jag Seterra. Jag tror att Seterra är den nya grejen, jag ska nog tipsa min bror om det eftersom han håller på med samma sak inom SO:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0