Saturday Night Fever

Hej!
Åh, min rygg dödar mig. Jag är för lat för att flytta min datastol/fåtölj till skrivbordet och måste därför stå böjd över min dator för att läsa 92 blogginlägg. Naaaaajs! Jag vet att alla mina vänner kan sitta och klaga över 748 inlägg att läsa och tro mig, jag känner medlidande - men 92 blogginlägg är den rätte formeln för att göra mig sjukt trött på bloggar och allt som har med det att göra. Ironiskt att det är hit jag vänder mig för att klaga av mig.
Jag är förvirrad och irriterad på mig själv eftersom jag inte har en aning om vad det är som jag borde fixa ikväll tills imorgon bitti. Så att jag inte behöver ligga och bita mig på tånaglarna fem minuter innan jag ska skutta upp till bussen (Obs! Skämt, jag har aldrig bitit på mina tånaglar, och om jag nu har det så var det för att testa deras smak!).
Allt som egentligen tar jättekort tid tar lång tid innanför mitt pannben, och bara på grund utav stressen spenderar jag därför min tid på att springa tio varv i köket för att komma på allt som jag ska göra. Det är där tiden försvinner.
Kanske blir det så att jag kommer i mitt nattlinne, osminkad med en tom väska imorgon. Ingen vet?
Bror och pappa ser på Valkyria, så TV:n är upptagen. Därför ska jag läsa klart mina blogginlägg, göra det som jag kommer på och sedan krypa ned i sängen och kolla på "Step Brothers", bara för att den ligger på min dator osedd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0