Hupp, hupp, plask!

Hej!
Jag har ångest. Mitt livräddarprov kommer att gå så dåligt. Jag vill helst klara det på under två minuter, men jag har stora tvivel på mig själv. Som sagt, idrott har aldrig varit min grej. Och aldrig simning heller.
Alla kommer att stå och kolla på, jag kommer att vara så himla långsam på ditvägen till dockan, och dockan kommer jag att få problem med att få upp. Ifrån en positiv synvinkel är det den sista idrottslektionen med simning, vilket är superduperbra!
För tillfället skapar jag ett konto på Facebook, bara för att det har varit ett sådant jävla tjat om det för tillfället. Dessutom verkar det vara det enda som Vickan är aktiv på förutom MSN, så jag uppoffrar mig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0