- Vad är "knäckt"?

Hm, min eftermiddag har gått ut på att jag tjockar mig, umgås med min TV och pluggar med Seterra.
För tillfället sitter jag och klickar runt och provar mina övriga kunskaper över Seterra, och det bådar inte gott. Ska man inte få mer än 81 % på Europa, som jag har haft prov på två år i rad i SO?
Bredvid min dator står min stora, feta Indiska-kopp som är till hälften fylld med te. Teet ser gojsigt ut, speciellt efter att jag experimenterade med Ahlgrens bilar. Men det kan väl inte bli värre än den gången när jag och mina vänner lekte med kaffe, Pimpim, Fruxo och allt vad det var vi hade i?
Min mamma stack ut i skogen, lillebror är hos en kompis och pappa ... eh ja? Han försvann. Så cirka en timme senare dyker han upp. Gissa vart han hade varit? Ute och gått! Där gick något snett. Min tjocka pappa som knappt rör på sig i sömnen - hur kunde han ta initiativ att gå ut och bränna kolhydrater när inte ens jag gör det?
Nu måste något göras, får bara se när jag orkar trampa ned fotdynorna i löpskorna och sticka iväg. Haha, löpskor - jag äger inga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0