To a daydream believer and a homecoming queen

Jag får alltid världens största chock när jag hör The Monkees i något TV-sammanhang. Samtidigt blir man hur glad som helst. För superduperlänge sedan hörde jag "Pleasant Valley Sunday" i "Family Guy" och i morse hörde jag faktiskt textraden i rubriken (som kommer från "Cheer up, Sleepy Jean/Jane"/"Daydream believer") i Svampbob Fyrkant, hahaha. Jag garvade. X'D (a)
Nu sitter jag och spanar in Xbox 360 - spel som faktiskt JAG skulle kunna tänka mig att spela. Oj, oj, oj - de är få.
Jag måste med stor depression säga att "Hannah Montana, the movie" - spelet ligger bäst till för tillfället, men jag har hittat lite annat. En till lite besvikande grej är att större delen av allt som jag kan tänka mig att spela, som faktiskt finns på Xbox 360 är barnspel, aj. ._.
Senare blir det "Australia" som gäller. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0