Söndag, på-på-påsklov!! :D

Heyhey! Nu är jag hemma och har äntligen tid att skriva. ^^ Veckan gick väl rätt bra. Fick VG på biologin, G på franskan och fysiken vet jag inte. Jag fick VG på matteprovet också, men jag orkar inte tänka på alla prov och shit nu.
Det enda som väntar efter provet är typ SO:n och musiken, blääk.

Fredagen spenderades på stan med Elin och Alle, haha. Jag köpte garn så nu stickar jag en scarf på 108 maskor och massor annat. Typ glasögonfodral, present till Mebb, present till Josse. Jag hade med mig sony-kameran så lite kort blev det, men just nu orkar jag inte. XD Vi missade bussen precis och fick sitta i bussbåset och vänta i en timme på nästa, men det var skoj. Jag åkte hem till Alle och så lagade vi misslyckad (och typ äcklig) wok, men riset och kycklingen blev i alla fall bra. Ginon var med god. Fast vi var så jäkla trötta så vi typ somnade vid 12-halv 1.
Amelia is the sweetest!

Dagens som följde var underbar. Vi åt frukost på altanen och solen sken, man kunde sitta utomhus i bara linne.
Vi stack till Josse vid 1, där vi åt tårta och hon och Mebb fick öppna paket. Mebbs paket från mig var finast. (a)
Sedan vid 2 tog vi tåget in till stan där vi vandrade runt. Jag köpte doftljus med vaniljdoft och hittade världens gulligaste örhängen som jag antagligen köper på onsdag.
Vi såg på "En shopaholics bekännelser". Vickan och jag flummade i biosalen, men eftersom det bara var vi 6 + typ 5 till som såg filmen så förstörde vi ju inte upplevelsen för såååå många. (a) Jag tyckte inte att filmen var bra, men det är ju en smaksak.

Och när jag nu nämner onsdag så ska jag och Alice gå på stan då, gött. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar:

haha, jo, i somras. hade till och med kvar mitt asöta orangea hår då.

2009-04-05 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0