Solexem och rosa badrockar

Jag har fått solexem, min mamma glömmer bort dem hela tiden så jag lär väl få skutta runt med knottriga armar i ett par dagar till. ._.
Jag är dessutom nyhemkommen med tre par nya skor i inventering. När jag kom hem såg jag Phille och Elis skutta runt på stutsmattan. Phille hade en löjeväckande, rosa munkjacka på sig - som senare visade sig vara min badrock.
De spelade in någon film, Elis hade mina glasögon på sig och jag undrar nu om de inte spelade in något elakt om mig, som spelades av Philip, döpt som Arnold. Arnold är egentligen ett ganska fint namn, kom jag på nu. Bara för att en viss person hette det i förnamn behöver det inte vara fult. :) Jag vill döpa ett smådjur till Arnold.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0