Linnen

Jag fullkomligt hatar vita linnen. Nog är de väldigt snygga, och jag hade planerat att ha på mig ett idag - men går det att använda några av dem? Linne nr 1 har massor av spets och krimskrams på sig, jag vill ha ett naturellt. Linne nr 2 är kort, styvt och konstigt. Linne nr 3 är perfekt egentligen, men genomskinlig. Det är ju inte så att jag vill visa upp min BH för eh? Nu när jag tänker över det så är det ju mest kor och hästar som jag kommer att cykla förbi, men annars. Vem vill ha ett genomskinligt plagg? Så det blev ett grått istället, blä. Och så har jag på mig världens skummaste nylonstrumpor, de är fett bruna. -_-

Svar till Elin Å, Minnesvärda Helger: Det är du och Fia. Eller ja. Du och Fias händer. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0