Kvitter, kvitter ... eller kanske krax, krax?

Morgonen var ganska lik gårdagen, först bok sedan TV och stickning. Jag tror att jag kanske hinner att bli klar med scarfen innan lovet slut, men bara kanske. ^^

Vi hade små påskkärringar och en påskgubbe på besök förut. Gulligt, fast de glodde skrämt på mig. :c
Dels för att jag var osminkad, trött och eftersom mina mjukiskläder är i nästan samma nyans av grått så ser det ut som att jag går runt i pyjamas. :( Aja, de fick godis i alla fall. Orättvist, jag får inte röra det men när de kommer så får de gotta.
Tänk att det är påsk snart. Jag ska redan ut och fira imorgon, ska äta på restaurang. Sedan så blir det mormor och morfar på lördag, som vanligt. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0