Hmm ...

I dag har jag till den större delen suttit ute på verandan tillsammans med katten och avnjutit solen.
Min stickning är så gott som klar, ska bara fästa trådarna. Jag blev fett besviken när den inte gick kant och kant när man vek den, men det kanske går bra i alla fall sedan när man har på sig den.
Det blir ingen jogg, heh ... Inte för att jag inte orkar eller så, bara hinner inte. Fast jag är fett pepp på det, men naje .. ._.
Jag räknade ett halvt mattetal, bra. Och så fick jag panik också eftersom jag kom på att jag skulle renskriva lite SO?
Aja, den har jag inte med mig hem i alla fall ...


Kommentarer
Postat av: josse

känn ingen press när det gäller so:n. vi lär ändå inte få g xD

2009-04-13 @ 19:09:16
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0