Hej inaktivitet!

Tjena! Jag känner mig en aning lat och borta. Dels för att jag aldrig har tid att sitta vid datorn - jag känner mig inte skyldig till att skriva inlägg, men ett bevis på att jag lever är ju fint - och så tror jag inte att jag har skrivit eller gjort något för att få rätten till att skriva något i min träningsdagbok, fy. Jag hade ju planerat att jogga förra helgen, men sköt upp det tills den här vilket inte visade sig duga heller. Istället har jag spenderat min helg tillsammans med TV-spelet, haha - nörd. Allt som saknas nu är ett par glasögon (som jag kan ha på mig jämt) och ett par extra flottiga finnar i pannan, så kan jag sitta där nere i gäststugan och lira livet tillsammans med "Spiderman 3".

Kommentarer
Postat av: anna

svar:

mamma

2009-04-20 @ 08:02:13
URL: http://unlaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0