Glad Påsk!!

Hej och godmorgon! :D Förutom det kritiska inlägget har morgonen ägnats åt frukost med familjen och äggsökning.
Förra årets letande tog en väldans tid, och det var riktigt kniviga gömställen. Självklart trodde jag att det skulle bli likadant i år också - gissa om jag blev förvånad när det bara dröjde några sekunder innan jag hittade ägget.
Vi fick en massa godis, Anthony Berg-choklad - mums. Till det; 300 kr (kaching!) och ytterligare 50 kr i Trisslotter. Jag funderar på om jag ska skaffa mig två lotter till, eller om jag ska ta en och behålla tjugofem spänn. XD

Tanken var att ni skulle få en annan bild, men eftersom bloggen och uppladdning av bilder verkar ha kommit i osämja med mig så får ni denna bild på Alles triumf när hon hittade en K(S)ex-choklad i sin väska. Haha. <3

Kommentarer
Postat av: josse

Anthon berg*

2009-04-11 @ 23:31:34
URL: http://dreamspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0