Garn

Godmornix! Jag måste köpa nytt garn - igen. ._. Det grå som jag köpte på stan i fredags är alldeles strax slut och scarfen är långt ifrån klar, heh... Så på onsdag ska jag i alla fall köpa ett till garnnystan, men det känns säkrast att köpa två - trots att morsan vill mäta och hålla på för att se om det verkligen behövs innan. Mina funderingar sträcker sig även till att köpa något annat garn till ett litet "lager" tills nästa projekt som jag ska sticka, för det är så mysigt när man är hos folk och så ligger det garn i en korg. ^^ Jag blir dessutom galen på min lillebror som verkligen nördar Sum41 vilket leder till att jag har deras låtar på hjärnan 24/7.

Kommentarer
Postat av: a

http://www.christophehuet.com/

bilder. woah.

musik. woahare.

2009-04-06 @ 11:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0