From the moment I met you

Hey! :D Dagen har spenderats på stan med Alice. <3 :) Vi hittade inget speciellt på förmiddagen, jag köpte min örhängen från (det tillfälliga) Hléns - fast jag tror att de bytte ut den trasiga skylten idag - och två rullar garn.
Vi knökade in oss på ett ännu fullare McDonald's och satt där och åt tillsammans med en annan rar liten tant som inte sade någonting alls.
Vi träffade på en hel drös med folk; Hanna, Felicia, Sofie, Mathilda (jag tror även att jag såg Jackie bakifrån, men är inte heeelt säker) och även Axel och Adam (killen som gick i A i 6:an), tihi.
Axel såg jag komma ut från Gina... uhm? Aja, köpte lite kläder också - så att morsan blev glad. x)
En "oversize" t-tröja och en tajt, blå tröja. Nu när jag skrev det här kom jag på att det kanske är en likadan som Elin har, men aja. Det kan inte hjälpas. Även ett par svarta strumpbyxor och ett par i nät införskaffades.

Vi förstod oss inte på tidtabellerna nere på stationen så vi tog tåget, jag hoppade av i Linghem medan hon fortsatte till Norrköping. Men vi syns ju på lördag också, så ah.. Eftermiddagen spenderades i TV-soffan tillsammans med min stickning och Annies bok. ;) Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0