La vie à la Nea!

God dag, god middag eller god kväll, ta det som passar in på din vardag! ;)
Välkommen till min blogg, som jag enkelt har döpt till "La vie à la Nea" - "Neas liv", på något knepigt ungefär, det är så svårt att översätta "à la", men jag är såklart den enda som tycker det... Eller tja.. Förutom er som inte kan något franska alls ungefär... Vilket du säkert har förstått heter jag Nea, eller kallas i alla fall, och jag är egentligen ingen bloggare.. Startar knappast min dator mer än två, max tre gånger per vecka. Men om jag ska ge mig ut i den stora, farliga bloggarvärlden så är det bäst att jag anpassar mig. I alla fall nu i början.
Jag har inte riktigt bestämt inom vilket "forum" min blogg ska tillhöra, om den nu ska finnas i något "forum" alls.
Ingen modeblogg i alla fall, finns redan så många, på både gott och ont. Dessutom vet jag så lite om mode, så jag skulle bara förvirra er med mitt snack om strumpbyxor och röda klackskor. Inte för att jag ens äger ett par röda klackskor, men det är något med röda klackskor och mig. De är så chiqa, men så fort jag ser ett par i en skobutik, jag bara måste prova dem, även om min mamma skulle banga ur om jag kom hem med ett par, hehe. Nej, det skulle hon inte. Men hon skulle ju knappast bli nöjd. ^_^
Utseendet på min blogg kommer att förbli tråkigt ett lååångt tag nu, delvis för att jag har en idé på hur det ska se ut, men det dröjer ett tag innan jag kan fixa ihop bilderna till heathern, och delvis eftersom jag är som en eskimå vid ekvatorn när det gäller allt som har med photoshop och internet att göra.

Puss och kram, er Nea. ♥




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0