Rise and shine, sleepy.

God morgon! ;) Ännu en dag är kommen och dagen råkar vara en måndag... trist, inte sant..? :)
Jag mår inget vidare, men för att i alla fall få ett G i idrott så går jag till skolan i alla fall, till skillnad ifrån bror min.
Jag har börjat planera vad jag ska göra, och är rätt osäker, trots att jag ägnade hela förra lektionen till att bara träna.
Men strunt samma, ni vill inte läsa om det här.
Ikväll blir det att dunka på burkarna, att skriva ett till inlägg och att spana in den nya serien "90210" om den nu stavades så, rätt många nollor.
Jag tvekar på att den kommer att slå gamla, goda Bevvan, men den kanske är sevärd i alla fall.
Vad har ni planerat att göra idag, skicka en kommentar och skänk mig lite läsarglädje!
Men nu måste jag kila..

Puss och kram, er Nea. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0