I've got my eyes on you

¡Hola! :) Haha. Ännu en morgon, och idag är det skola. :/ Resten av folket blir väl glada i alla fall, enligt källor har det varit väldigt tyst utan mig.. Och jag är lite nervös över att Sam kommer att krama ihjäl mig. Haha, nej. Så bra kompisar är vi inte. Och Christoffer och Emil kommer att mobba sönder mig. Och ytterligare ett haha, bara för att jag skriver det så kommer de att ignorera mig hela dagen.. Men vi får väl se.
Igår kväll låg jag och försökte att sova, men det blev att jag låg och tänkte på bloggen istället. Det blev mycket tänkande på heathern, men så tänkte jag förstås lite på vad jag ska göra med den också..
Så nu har jag bestämt mig för att byta ut "Dagens.." emot "Fest- och flopp-lördag" ( Namnet lär väl bytas eftersom jag ändrar mig hela tiden, dessutom har ju inte något med fester att göra heller.. ^_^), där jag ska hylla en artist och sörja en annan.. Men ibland kan det ju komma sig att jag hyllar två artister, eller tvärtom. Så på lördag är det premiär, och jag ligger och funderar på de två artister som jag har valt. Men nu ska jag nog göra mig i ordning.
Puss och kram, er Nea. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0