Huge city construct only for us

Salut! Igår var jag inne i staden med Johanna, Ellen och Alle. Jag köpte, äntligen, ett par gula strumpbyxor, som dock var en 20:a dyrare än vad jag trodde och en lila T-shirt från JC till brorsan. Den är kanske för stor, men jag lånade Alicias argument då jag visade den för mamma: "Han är ju liksom rund!..". Haha. För man tänker ju nästan att hans midja ska gå ut i kanterna till tröjan, och sedan så får man svänga ut sinnet lite, för så är det ju inte riktigt. ^_^
När jag kom hem åt jag nötkött, potatisklyftor och mammas tzatziki, mmhm... Vi kollade på IDOL, och fan, vad vi tjöt när Johan Palm böjde sig ned och den där tjejen blev helt hysterisk. Oh my god..
Sedan när Jihde bjöd upp henne på scenen hotade pappa med att jag skulle få flytta hemifrån om jag gjorde samma sak. Tvi, inte för Johan Palm i så fall - var mitt svar.
Jag satt i hemlighet och höll tummarna för Robin, ytterst i hemlighet. Han sjunger så mycket bättre än Johan Palm, men är ju stel som en pinne på scenen och går inte riktigt igenom rutan.
Urk.. Katrin Zytomierska är så jäkla puckad och irriterande. Jag hade egentligen inget emot henne tills jag såg henne i IDOL - eftersnack, och ja.. >.< Konstiga, fjoll-människa.

Jag är ledsen för att det inte kommer några bilder, men det lär väl göra det.
Puss och kram, er Nea. ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0