Hiss- och dissdagen..

Hej och godmorgon! Även idag blev jag hemma, inte nog med att jag vaknade med jämna mellanrum under natten på grund av min hals, utan jag låter också liksom att jag har en visselpipa nerkörd i halsen - aaj.
Jag har inte orkat att göra något fram tills nu mer än att spela mobilspel och lyssna på ZTV, vilket fick mig att vilja hissa och dissa massvis av låtar. Dessvärre kommer jag inte ihåg så många av låtarna, men en stark diss gick till
Walking away - Sibel, eller något sådant hette den. Dels så tycker jag inte att Sibel är en superduper sångerska, och när hon kom med den här låten fick jag lust att stänga av TV:n. Urk, det var en sådan där pop-låt som nästan alla sångerskor gör, jättetrist.
Paramores nya låt Decode vill jag både hissa och dissa. Dissen för att den låter precis som alla andra låtar som de har gjort, men hissen för att de vet vad de gör och att Hayley har ett sådant enormt vackert hår. :( Haha, nej. Så det blev nog en diss i alla fall på den låten med. Men ni som är fan utav Paramore lär digga den, eftersom låten i helhet är bra, och vad jag har förstått så ska den vara med i filmen Twilight..? Snuttar ifrån filmen är i alla fall med i musikvideon.. :)
Och så har jag lust att dissa The Rasmus bara för att sångaren ser jättelustig ut, urk... ._.

Fem sanningar om mig som ni ( förhoppningsvis) inte visste om:
• Ibland när jag fantiserar, fantiserar jag tecknat utan att veta om det.
• Jag blir lätt förälskad och har en väldigt flirtig personlighet.
• En utav mina stora drömmar är att vara fotogenisk och bli modell.
Hrrm hrrrrm.
När jag var liten trodde jag att jag hade superkrafter.
• Jag ska ofta göra raka motsatsen till vad de andra vill, trots att jag ibland egentligen vill samma som dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0