Även om jag levde i ett godisland så skulle det sötaste i världen ändå vara du...

God morgon! Fy på förkylningar.. :( Mitt huvudvärker, jag kan inte svälja och jag tror att jag kräks av allt slem. Jag är lite deprimerad eftersom jag sviker både Johanna och Mebb genom att inte komma. Mebb och jag skulle ha syslöjd, vilket jag helst skulle slippa, men jag halkar antagligen efter, och missar en oftast sjukt rolig konversation med Christoffer, Emil och Mebb, men, men.. Många komma-tecken. :(
Och sedan var jag osäker, om Johanna kommer till skolan idag blir jag slaktad imorgon.. Om hon inte kommer är läget coolt. Men aj, aj. Jag är osäker, förhoppningsvis kommer hon inte till skolan. SO-häftet ska nämligen lämnas in idag och jag är rätt så säker på att jag har häftets papper i mitt skåp, och eftersom min bror också är sjuk så har jag ingen som kan lämna över nyckeln/papper. Oj..
Jag drömde en helskum dröm inatt. Dels så flirtade jag massor med en kille, och mitt i drömmen så dog Mebb, blev överkörd utav tåget. Och sedan kunde jag inte sluta gråta. Haha, det spelar ingen roll om jag beskriver killen, för ingen utav er känner honom egentligen, inte jag heller.. Haha.

Puss och kram, er Nea. ♥


Kommentarer
Postat av: Alicia

Sv; Ja det var massa som åkte hem och fick för lärarna t.ex. Gunnar pratade med Elin C mamma och de fick åka hem och sen Linns klass Julias lilla syrra du vet. Deras lärare ringde hem till alla föräldrar så att föräldrarna skulle hämta barnen... Tycker det var lite orättvist :(

2008-11-25 @ 16:49:00
URL: http://thenineties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0