A box of chocolates..

Åh.. Vad jag är sugen på att se Forest Gump.. Den är ju sjukt bra, och det som är ännu sjukare är att jag såg den när jag var 10-11, senaste gången. :(
Min katt har förresten byggt ett bo under min matta - efter att hon hade rivit sönder alla mina papper som låg på golvet... >.< Tur att varken min matte- eller franskabok låg på golvet. :c
Jag är nervös inför matten, jag har pluggat lite. Men det är knepigt att plugga till matteprov..
Och eftersom jag fick reda på igår ifrån Svampen att jag ligger på gränsen till IG i franskan har jag i hemlighet gjort upp en deal med Mebb om att hon ska gå igenom alla uppgifter som vi får under franskalektionerna, så att jag lär mig.
Det var ju en aning frustrerande när alla kom in och sade att de antingen låg på gränsen till VG, eller hade VG, surt.
Men nu måste jag plugga på våra franska-glosor.
Puss och kram, er Nea. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0