You and me.

Hejhej, igen, Var bara tvungen att tillägga att jag tycker att Greven von Dy är jätteäcklig. I filmen, okej. Han är sådär miniläskig, men i spelet, huh. Seriöst, jag är jättelarvig, och vågar knappt spela. xD Han ploppar upp i källaren, och även om jag visste att han skulle göra det, så hoppade jag till och vågade knappt gå in någonstans eftersom jag antog att han skulle vara där. Dessutom vågar jag därför knappt vara på övervåningen längre, och min puls stiger jättemycket när jag närmar mig bokhyllan och passerar källaren. Och så vågar jag inte åka ner i tunnlar och hål heller som leder till viktiga platser eftersom jag får för mig att han ska komma upp någonstans också. Seriöst, jag är jäääättelarvlig, och skäms över det. Men han bara poffar upp, och så är det sisådär stressande när han kommer i ett klipp och låser in en. ._.
Ville bara tillägga hur enormt mesig jag är, men hej då. Nu ska jag hoppa in i duschen.
Och dessutom älskar jag mina nya ögonskuggor, sitter och leker med skuggningar hela tiden. :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0