Twilight

Åh.. Jag är knäsvag, och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har sett den, och blev förälskad. Guud, jag vill se den igen, och på bio. Men gärna hemma också. ._. Jackson Rathbone är ögongodis och Robert Pattinson är urläcker, men ser förjäklig ut på bild. Men man blir ändå kär i honom i filmen, ihhh..!! o__o :Q
Åh, fult. Äckliga smileys. x'D Men ändå, åh och ighghhgoj... :c Det är sådant där läge där man önskar att allt i filmen var verkligt och man vill verkligen supas in i det och få en kram av Edward Cullen. 8D x''D
Jag vet som sagt inte riktigt vad jag ska skriva, hade så många tankar och idéer när jag satt på vägen hem i bilen vad jag skulle skriva om filmen och Edward Cullen/Robert Pattionson, nu står det still i mitt huvud.
Men jag hatade effekterna när Edward sprang och då de flög och lite sådant, och så störde jag mig också på att linskanten syntes i en scen, vilket jag kanske inte hade lagt märke till om inte någon annan hade påpekat det på sin bilddagbok.
Åh, jag är nerkärad och vill så gärna bara se den igen.. Har hittat en torrent, men de varnar att det är dålig bildkvalité och plötsligt har jag blivit väldigt fåfäng. x_x
Men ih, jag är plötsligt väldigt frustrerad. Jag vill se honom och filmen igen, att den alltid ska fortsätta som en serie, men inte som en serie utan som film. Men jag vet ju att fler filmer kommer, men jag skulle bli glad om regissören ville stanna. ._.
Puss och kram, er Nea ( till Edward Cullen x''D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0