The greatest thing of them all

Upp och i väg! Hej på er allihopa. Idag är det lördag, och jag har ägnat den största delen utav dagen till att chatta med Mebb, trevlans! Jag längtar liksom alla andra efter julen, den där korta tiden innan man öppnar julklapparna. Eller den där dagen innan julafton då man är där och prydligt staplar upp sin julklappshög under julgranen.
Eller kanske när vi i släkten ska köra paketleken, det kan med bli spännande, såklart.
Jag kom precis på att jag inte har målat något på någon utav mina Mona-Lis:or varken igår eller idag, och det är verkligen bråttom. För på måndag är jag rätt säker på att jag inte kommer att hinna. Eller i vilket fall så känns det ju lite surt att behöva sätta sig klockan 7 - halv 8 på kvällen. Men japp, man får se hur det går, blääk.

Puss och kram, er Nea. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0