The final two, now I know so.

Det var ju självklart. Alice Svensson och Kevin Borg till finalen i Idol. Fast lite besviken blev man ju, för Robin sjöng ju ändå så bra. Och när man hörde auditionen, åh.. :( Men aja. Alice var trots allt värd platsen, och Kevin var helt klar från första finaldagen, enligt mig. Jag har ändå väldigt dåligt samvete över hur dåligt Alice måste känna när precis alla tror att Kevin ska vinna, men så kan det ju vara. Och jag säger som Marie Picasso, "om man har tagit sig till Globen så är man garanterad en karriär inom musikbranchen".
Är det någon mer än jag som röstat vilken låt? Jag valde solklart "Heaven's on fire" till Alice, och valde "Lyssna till ditt hjärta" till Kevin bara för att jag på något sätt bara känner för att utmana honom, även om jag vet att det inte blir någon utmaning eftersom han redan kan den.. Men ändå, det är ju ändå svenska Idol, så liksom.. ah-a. Men det kommer inte att bli den låten nästa fredag i alla fall. Typ alla röstade på "Living on a prayer", så de två låtarna är det som vi kommer att få lyssna till nästa fredag.
Kevin Borg och Alice Svensson
Puss och kram, er Nea. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0