Running trough my body, to my soul.

Hello stranger! Jag hittar få bra saker med denna dag. Jag vet inte om lektionen där ordet "sex" upprepade säkert 73 gånger var bra, något bättre än Lennarts. Mattelekionen var i alla fall urkass. Franskan var okej. Innan också. Jag var sisådär asocial och butter idag, och såklart var kanske Andreas ovanligt pratglad idag..? Men vad vet jag? Och jag upptäckte en liten kul sak också. Varje gång vi träffas så frågar han om vi har prov, haha. Nu fick jag en liten fundering över vad han tror att vi har för lärare egentligen... Tydligen sådana som ger oss prov till alla lektioner. ^_^
Tydligen har lite folk bestämt sig för att frysa ut Samme, vilket jag inte har något emot, och alltså stödjer.. men jag tyckte att det var oerhört dumt att göra något sådant utan att bestämma med oss andra innan, men nå väl.
På lunchen satt vi med Christoffer, ha. Han satt och planerade ytterligare ett sätt att döda mig. Jag vet inte hur han skulle lyckas med det, men taket till matsalen skulle på något sätt rasa in. Dumt nog så satt ju han på platsen precis bredvid mig, men det tänkte han väl inte på. Tydligen var det väldigt komplicerat i alla fall eftersom han var väldigt fokuserad på sina tankar.
Till sist var det bara kemi kvar. Jag ska förresten skicka in min prao-ansökan nu i helgen.. Skönt att få det gjort.

Förresten så lekte jag "Gissa namn"-leken två gånger igår. Först kom Malm och skulle gissa på förnamn. Han gissade på Nellie, typ 12 gånger eller någonting. Sedan hotade han med att skriva mitt namn över hela bänken med spritpenna - kul. Sedan kom Andreas och då började rullen igen, fast denna gång vad jag heter i efternamn. Han var rätt seg, och satt och trodde att jag hette "Volvo" ett tag, haha. Nästa gång ska jag gissa mig till vad han heter, fast egentligen är det rätt onödigt. Liks, det finns skolkataloger! c':

Puss och kram, er Nea. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0